Banen stenges i dag 11. november!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 11. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kommunale påbud fører dessverre til at banen stenges.

Nittedal kommune innførte i dag, 11 november, forbud mot all breddeidrett for voksne.
Les gjerne mer her.

Dette medfører dessverre at vi er tvunget til å stenge banen og treningsanlegget.

Vi har i hele dag forsøkt å komme i dialog med kommunen for å få et fritak fra dette forbudet, slik vi hadde fra april. I ettermiddag fikk vi dessverre beskjed om at det ikke ville bli gitt noe fritak.

Alle medlemmer og gjester sitter sikkert med en haug av gode argumenter for hvorfor golfbanen burde kunne være åpen fremover. Vi kan love dere at vi har fremmet dem alle sammen!

Vi som jobber på en golfbane er inne på yr.no hele tiden, og med været som er meldt fremover, hadde vi håpet på i alle fall et par uker til med spill på Hauger.
Men nå må vi bare akseptere beslutningen, og gjøre vårt for at Covid-19 smitten kommer under kontroll igjen så raskt som mulig.

Kjære medlemmer på Hauger, vi har hatt en fantastisk sesong i år. Hvem hadde trodd det i mars? Banen har vært super, og de aller fleste av dere har fått flere runder på vakre Hauger, enn noen gang før. Vi ønsker å takke dere og alle våre gjestespillere for i år.
Nå er arbeidet allerede i gang for å gjøre klart for en ny sesong - sesongstart 2021 er absolutt ikke langt unna!