Banen er åpen for spill!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 6. november 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har åpnet Hauger for spill fremover.

Hauger er igjen åpen for spill.
Vi håper å kunne holde åpent en tid fremover, men må ta en gjevnlig evaluering av forholdene.
Gjester og medlemmer er velkomne til å booke tider i golfbox i ukedagene og på helgenes shotgunstarter kl 1100.

Baneforholdene tillater dessverre ikke biler på banen, så det vil ikke være mulig å booke golfbiler fremover.

Shoppen vil kun være åpen etter behov og hånderere fra administrasjonen, så vi henviser til golfbox maskinen i klubbhuset der man både kan registrere seg, skrive ut scorekort og betale greenfee.
Men baller, pegger og alt annet "golfsnacks" kan kjøpes ved å ta kontakt med oss!

Restauranten er ikke åpen i ukedagene.

Velkommen!