Asker og Grønmo vant Lag NM 1 divisjon.

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 22. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Flott arrangement takket være alle Haugers frivillige!

Det var gamle kjenninger på toppen av pallen på Hauger i år.
Eivind Jordell ledet sine damer fra Asker til 1 plassen og Ross Robertson vant herreklassen med sine medspillere fra Grønmo.

Våre egne gutter kom på en hederlig 11 plass, og ble beste Romerikslag.
11 plassen hadde vanligvis vært mer en nok til å redde plassen.
Men med nye regler for 2020 der Lag NM elite skal reduseres til 14 lag, og det kun skal være en 1 divisjon med 14 lag (nå 2 x 16) var kun 3 og 4 plassen godt nok til å redde plassen. Vi gratulerer uansett med god innsats og mye bra spill.
Haugers lag besto av kaptein Roger Boyesen, Håkon Mathisen, Erik Isaksen, Joachim Lange og Ketil Østnor.

Resultater herrer, trykk her
Resultater damer, trykk her

Haugers frivillige gjorde en fantastisk jobb, og hjalp til med alt fra scoremottak, forecaddies og til og med fjerning av vann fra greenene under spillet.
Vi fikk mye skryt av blide og hjelpsomme Hauger medlemmer av spillere, ledere, TD og dommere. Tusen takk til alle som bidro!

Det ble mye vær denne helgen, som gjorde at Eoin og gjengen fikk store utfordringer.
Men banemannskapet leverte en flott bane med supre og gjevne forhold.

Haugers nykomponerte damelag stilte i 2. divisjon på Østmarka.
Med kaptein Åsa Westman, Vigdis Sørra og Ida Veglo Klæstad kjempet seg til en 4 plass.

Resultater, trykk her