Klubben

Åpningsturnering 22 mai!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 16. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.

Påmeldingsfrist 19 mai

Vi ønsker alle medlemmer velkommen til ny sesong og åpningsturneringen 2022
Vi spiller som vanlig Texas Scramble med shotgun start kl 10:00. Siste påmeldingsfrist er 19.mai 2022 kl. 23:59

Overskuddet går til junioravdelingen, og juniorgruppen vil stille med mannskap til konkurranser og overraskelser underveis.

Turneringen er en lagturnering og det spilles Scramble med 10% hcp for 4-mannslag, dersom et lag er 3 eller 5 spillere vil handikappet justeres. Det spilles i en samlet klasse for lag.

Vi ønsker i år å trekke lag, slik at man spiller med andre spillepartnere enn til daglig - men man kan sette opp 1 ønsket spillepartner. Man melder derfor kun på seg selv, og skriver i kommentar feltet om man har ønske om spillepartner.

Det spilles fra forskjellige utslagssteder oppdelt på kjønn: - Alle damer skal spille fra utslagssted 49. - Alle herrer skal spille fra utslagssted 59.

Påmelding via denne lenken