Åpningsturnering 22 mai!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 16. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påmeldingsfrist 19 mai

Vi ønsker alle medlemmer velkommen til ny sesong og åpningsturneringen 2022
Vi spiller som vanlig Texas Scramble med shotgun start kl 10:00. Siste påmeldingsfrist er 19.mai 2022 kl. 23:59

Overskuddet går til junioravdelingen, og juniorgruppen vil stille med mannskap til konkurranser og overraskelser underveis.

Turneringen er en lagturnering og det spilles Scramble med 10% hcp for 4-mannslag, dersom et lag er 3 eller 5 spillere vil handikappet justeres. Det spilles i en samlet klasse for lag.

Vi ønsker i år å trekke lag, slik at man spiller med andre spillepartnere enn til daglig - men man kan sette opp 1 ønsket spillepartner. Man melder derfor kun på seg selv, og skriver i kommentar feltet om man har ønske om spillepartner.

Det spilles fra forskjellige utslagssteder oppdelt på kjønn: - Alle damer skal spille fra utslagssted 49. - Alle herrer skal spille fra utslagssted 59.

Påmelding via denne lenken