Ny på Hauger

Hauger social club

Velkommen til Hauger Social Club!

Hauger Social Club har som mål å skape et sterkere samhold og klubbfølelse her på Hauger. Ta en titt på aktiviteter som Hauger Social Club tilbyr, hvor fokuset er å gi nyttige tips og triks til deg som nybegynner, som igjen bidrar til enda mer glede av golfen!

På denne siden vil vi legge ut de ulike aktivitetene som vil komme i løpet av sesongen.

Alle aktivitetene er gratis å delta på!

Golfbox-kurs torsdag 15.august 18:00-19:00

Er du usikker på hvordan du bruker de forskjellige funksjonene i Golfbox? Bli med på en kveld med gjennomgang av hvordan du booker tider, protimer, kurs, hvordan du melder deg på turneringer, samt andre funksjoner!

Det vil selvfølgelig også være mulighet for å stille spørsmål!

Regel-kveld 5.september 18:00-19:30

Kurset holdes av Thore Wilhelmsen og vil være i to deler. En mindre del med litt enkel gjennomgang og teori og en større del med både teori og praksis ute på banen.

Når vi går ut på banen vil det bli vist situasjoner som fort kan oppstå og hvordan du da skal bruke regelverket.
Dette er en utrolig fin måte og enten friske opp litt på eller sette seg inn i regelverket!

Thore har hatt flere regelkurs på Hauger og med masse erfaring viser og forklarer han reglene på en nøye og samtidig enkel måte.

Ta turen og lær noe nytt!

Banevandring 19. september 18:00-19:30

Bli med Hans på en banevandring fra hull 1-4 for en liten gjennomgang av regler og rutiner.

Dette er tiltenkt deg som er noe uerfaren og hvor du kan få med deg noen gode tips til å gjøre golfrunden din mer effektiv, uten å måtte stresse.

Det vil være åpent for spørsmål under hele gjennomgangen og Hans vil gå igjennom ulike situasjoner du kan komme i under en runde.

Om du har lyst på noen gode golftips så er det bare å bli med!