Treningsfelt

Drivingrangen

Rangen på Hauger er åpen for alle.
Du kan slå på den opprinnlige siden, som er sørsiden hvor det er 15 matter.
Eller på nordsiden hvor vi har lagt 40 meter med kunstgress. Dette er et glimrende sted å trene og her har vi plass til ca 20 golfere.

Vi har også noen gressutslag, samt et overbygg som kan benyttes på regnværsdager, men som er forbeholdt protimer og kurs.

Det koster kr 52,- for en bøtte med 40 baller og 27,- for en bøtte med 20 baller.
På rangen benytter vi Callaway baller med høy kvalitet, og investerer i nye baller hver sesong.

Betalingsmåter:
Bankkort
Vipps
Golfmore appen

Pakketilbud

Vi har laget noen pakker, slik at du får rimeligere baller om du kjøper mye.
Pakkene er kun tilgjengelig for medlemmer av klubben.

Pakkene kjøpes direkte i Golfmore appen.
- Gå inn på appen
- Trykk «shop» på menylinjen nederst på skjermen din
- Trykk «driving range»
- Velg Hauger (Hauger skal ligge øverst om du er på området, eller så kan du søke øverst til høyre)