Sponsor aktiviteter

Sponsorevents 2024 – hold av datoene

9.4 lunsj og curling - Avlyst

Hauger inviterer til lunsj og en (u)høytidelig curling konkurranse tirsdag 9.april!

Det vil først bli servert lunsj, samt litt gjennomgang av praktisk info og regler. Vi beveger oss etterhvert ned på isen og får profesjonell opplæring, så her er absolutt alle velkomne, uansett ferdighetsnivå. Om du aldri har prøvd curling har du desto større grunn til å være med!

Dette blir alltid en veldig innholdsrik dag med mulighet for nye bekjentskap og b2b!

For spørsmål eller påmelding kontakt Hans Edvardsen, Hans@haugergolf.no.

Oppmøte: Snarøya curlinghall, Langoddveien 6.

Tid: 9. april 12:00-15:00.

30.5 9 hull og lunsj   Her blir det først lunsj i klubbhuset før vi har en lagkonkurranse over 9 hull ute på banen!
Bli med på lunsj og golf her på Hauger torsdag 30.mai!

Hauger inviterer alle sponsorer og samarbeidspartnere til lunsj og 9 hull her på Hauger! Det vil først bli servert mat, før vi spiller en lagkonkurranse på 9 hull. Lagene vil bli satt opp jevnest mulig og med tanke på hvilken bedrift du kommer fra, så det blir mulighet for nye bekjentskaper!

Tidsplan kommer(!)

Meld deg på med linken her: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=4305017

Om det skulle være noe spørsmål så ta kontakt med Hans Edvardsen, Hans@haugergolf.no .

3.8 POLF NM

I tradisjonens tro skal POLF NM spilles på Hauger!

Er du glad i poker OG golf?
Da passer POLF perfekt!

3. august arrangeres NM i POLF her på Hauger og påmeldingen er allerede åpen! Trykk deg inn på www.nmpolf.no for mer info, samt påmelding!

22.8 Sponsortreff

Bli med på sponsortreff 22.8 her på Hauger!

Det vil bli servert lunsj, samt litt aktiviteter og konkurranser!

Hold av datoen, mer info kommer!

5.9 LSK vs VIF
Rydercup LSK vs VIF!

Etter tre år med suksess inviterer vi nok en gang til Rydercup LSK vs VIF her på Hauger!

Her samles sponsorer og samarbeidspartnere fra både LSK, VIF og Hauger sine sponsorpooler for å avgjøre hvem som har de beste golferne! Dette har vært et veldig morsomt og suksessfullt arrangement med hard konkurranse på banen, men god stemning og mulighet til masse nye bekjentskap utenfor banen!

Det vil være stands på hull med partnere fra alle poolene, og vi har som mål å fylle hele banen med ivrige golfere som vil kjempe for sin klubb!

Påmelding kommer!

Ønsker du og din bedrift å ha stands på et hull? Ta kontakt med Hans Edvardsen, Hans@haugergolf.no . Hull blir delt ut etter ønske, så her gjelder det å være tidlig ute!