Pro/kurs

Vi drar til Algarve, vil du være med? 29.2-7.3 Morgado Golf Resort

Se vedlegg for info:-)

Litt om stedet:
Morgado Golf & Country Club (36 hull på resorten og fine treningsmuligheter) ligger omgitt av golfbaner og gir deg utsikt over Monchique-fjellet. Dette 4-stjernershotellet tilbyr deg 4 utendørsbassenger, en restaurant og en frokostbuffé. Wi-Fi er gratis over hele hotellet. Dette er en bane som brukes på europaturen. http://www.europeantour.com/challengetour/season=2018/tournamentid=2018724/index.html
Alle rommene har flatskjerm-TV med kabelkanaler, eget bad og fantastisk utsikt over omgivelsene.
Du kan smake på flere lokale og internasjonale retter i den varierte bufférestauranten på hotellet. Du kan nyte en rikholdig frokostbuffé på hotellet hver morgen.
I tillegg har hotellet 2 barnebassenger og 2 utendørsbassenger med en tilhørende terrasse hvor du kan sole deg. Du finner også en komfortabel terrasse og solsenger ved hvert av de forfriskende bassengene.
Sentrum av Portimão ligger bare en 20-minutters kjøretur unna og har mange restauranter, kafeer og barer. Den populære Rocha-stranden ligger en 23-minutters kjøretur unna og er et populært turiststed i Algarve. Alvor ligger en 23-minutters kjøretur unna, og Portimão marina ligger 14 km unna. Albufeira har mange kjente strender og ligger en 35-minutters kjøretur unna.
Faro internasjonale lufthavn ligger 50-minutters kjøretur fra Morgado Golf & Country Club.