Hauger åpner for spill fredag 11 august!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 10. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hauger er fortsatt veldig våt etter "Hans" runddans på Romerike. Men fredag 11 august ønsker vi medlemmer og gjester velkommen tilbake.

Fredag morgen vil Hauger igjen være åpen for spill for både medlemmer og gjester.

Selv om banen er ekstremt våt etter denne ukens ekstremvær, har vi kommet relativt godt ut av det.
Vi ber alle være ekstra forsiktige når man går rundt på anlegget, spesielt i bakker for å unngå å skli.
Det er også viktig at alle hjelper til med å replassere oppslått torv og reparere nedslagsmerker.

Det har vært ekstrem gressvekst i dette regnværet, og forholdene gjør at det også er en utfordring å få klippet gresset.
Så det må beregnes litt høyere gress og tregere greener enn normalt.

Vi takker alle for forståelsen og tålmodigeten for stengt bane denne uken.

Golfbiler er dessverre ikke tillatt inn til videre på grunn av forholdene.

God golf!