Nyhet! Vi lanserer Aksje Pluss medlemskap!

Av: Bent Lundborg  |  Publisert: 5. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Aksje Pluss – for deg som vil ha fritt spill på 2 golfbaner!

Vi har inngått en samarbeidsavtale med Aas Gaard Golfpark og har gleden av å kunne tilby de som velger et Aksje Pluss medlemskap fritt spill på 2 baner.

Følgende fordeler finner du i Aksje Pluss medlemskapet:

• Fritt spill Aas Gaard Golfpark
  • Rangekort verdi kr. 1.000.-
  • Fyll en ball med venner (3 greenfee til Hauger) – må spilles sammen med aksje pluss medlemmet.
  • 10% rabatt på køller/baller og 15% rabatt på klær og sko
  • 1 gratis runde på følgende baner: Holtsmark, Drøbak, Bærum, Sorknes og Bjaavann + en bonusbane til de 20 første!
  • Leie av bil til kun kr. 200.-
  • 12 pk. m/logoballer
  • Medlem/gjest pris på følgende samarbeidsbaner: Haga, Bærum, Drøbak, Kongsvinger (man-torsd), Holtsmark, Onsøy, Meland, Bjaavann, Dynekilen og Arvika.
  • Fritt spill for barn og barnebarn (t.o.m. fylte 20 år.)

Pris for Aksje Pluss er kun kr. 3.100.- (Kan kun kjøpes av aksjonærer Hauger Golfbane)

Pakken bestiller du på mail til Elin:   elin@haugergolf.no