Losbydamene inviterer til turnering!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 9. november 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Meld dere på foursome spill på simulatorene.

Losbydamene har gleden av å invitere alle damer til turneringer i vårt flotte simulatorsenter.

Vi spiller på lag, to og to. Spilleformen er foursome stableford. Enkelt og greit; begge slår ut på 1. hullet, deretter velger man ballen man ønsker å slå videre på og spillerekkefølgen følger av seg selv. Totalt antall slag på hvert hull er lagets score for hullet og man fører opp både antall slag og stablefordpoeng på scorekortet.
Vi premierer de 3 beste lagene hver gang.

Turneringen er avsluttende hver gang og vil gå en dag i måneden (torsdager) på oppsatte datoer;
15. november (påmelidngsfrist 13. november kl 18)
6. desember
17. januar
14. februar
14. mars
11. april

Påmelding i Golfbox innen kl 18 mandag samme uke. Turneringen heter Losbydamene Inviterer.
Pris kr 250,- per pers som går til simulatorleie, kaffe, kake og premier. Turneringsstart kl 19:00.
Minimum 4 lag, maksimum 10 for gjennomføring av hver turnering.

Velkommen