Hauger 30 år - jubileumsturnering!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 27. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi feirer klubbens jubileum med en par-turnering 14 oktober kl 11:00.

Bli med å feire Haugers 30 år jubileum!

Vi inviterer til Fourball turnering (bestball) søndag 14 oktober med shotgun start kl 11:00.
Meld deg på som lag eller individuelt - da setter vi deg sammen med en annen spiller.

I Fourball er det 2 spillere på lag, vi spiller stableford med 3/4 handikap og beste scoren teller på hvert hull.
Herrene spiller fra tee-59 og damene fra tee-49.

Startkontingent er 100,- og alt går til premier. Du kan gjerne ta med en gjestespiller, denne betaler 450,- i greenfee.
Påmelding innen 23:59 onsdag 10 oktober i golfbox - trykk på denne linken for påmelding!

Restauranten tilbyr dagens gryte etter runden for kun kr 119,-

Velkommen!