Grasrotandelen

Grasrotandelen ble innført fra Norsk Tipping som støtte til idrettslag og organisasjoner fra 01.01.2009.

I 2020 mottok vi hele kr. 95.232.- og totalt har grasrotandelen snart gitt klubben nesten 1.00.000,-  Ca 200 spillere støtter oss, men vi ønsker gjerne flere støttespillere!

Vi retter en stor takk til alle som har Hauger Golfklubb som grasrotmottaker på sitt spillekort – og vi oppfordrer alle medlemmer til å melde i fra neste gang dere tipper om å registrere oss som Din Grasrotmottaker! smiley

Dette kan også gjøres via SMS – Gratis – send: GRASROTANDELEN 874341142 til 2020 og du støtter Hauger Golfklubb!

Alternativt – klikk på linken under, skriv ut brevet og ta det med til kommisjonær neste gang du tipper!

Grasrotandelen | Norsk Tipping (norsk-tipping.no)